اطلاع رسانی رسانه های فارس درباره حادثه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) راه رسانه های معاند را بست

محبی پور گفت: عملکرد رسانه های استان فارس در اطلاع رسانی در خصوص حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) قابل تقدیر بود و با تلاش خبرنگاران، فرصت ابهام آفرینی توسط رسانه های معاند از بین رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اسماعیل محبی پور، امروز دوشنبه (3 بهمن) در گردهمایی ماهانه اصحاب رسانه فارس که در تالار «حافظ» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: ارتباط رسانه ها با تمامی حوزه ها موثر است و ارتباط با رسانه در ایجاد امنیت نقش موثری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، رسانه را پل ارتباطی مردم و حاکمیت دانست و ادامه داد: اگر رسانه ها نسبت به رسانه غفلت کنند، بنیان امنیت خدشه دار خواهد شد.

وی ارتباط با رسانه را در گسترش فضای ذهنی افراد هم حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره برای تلاش های اصحاب رسانه، جایگاه ویژه قائل می شود و به اطلاع رسانی گسترده تاکید دارد.

محبی پور همچنین با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: عملکرد رسانه های استان فارس در اطلاع رسانی در خصوص حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) قابل تقدیر بود و با تلاش خبرنگاران، فرصت ابهام آفرینی توسط رسانه های معاند از بین رفت.

وی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی هم اظهار کرد: خبرنگاران زیادی در دوران دفاع مقدس در بخش های مختلف محتواهای ماندگاری تولید کردند و این رویکرد به دوران معاصر هم قابل تعمیم است و تامین امنیت خبرنگاران باید در اولویت قرار داده شود.

کد خبر 1248490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha