تلاش دستگاه های فارس برای توانمندسازی زنان سرپرست خانواده در آستانه دهه مبارک فجر مبارک

طاهری گفت: انعقاد تفاهم نامه شورای اسلامی شهر شیراز با ۱۰ دستگاه اجرایی فارس در خصوص توانمندسازی و محرومیت زدایی در ایام مبارک ماه رجب و در آستانه دهه مبارک فجر مبارک است و موجب ارتقای وضعیت زنان سرپرست خانواده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مهدی طاهری، امروز سه شنبه (4 بهمن) در نشست خبری کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بسیج و مساجد، کمیته امداد و بهزیستی فارس و ... با انعقاد تفاهم نامه برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهر شیراز پای کار آمده اند که این تعامل و هم افزایی بی شک نتایج مطلوبی برای شهر و خانواده ها در پی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: مجمع خیرین سلامت فارس هم در انعقاد این تفاهم نامه مشارکت دارد و در حوزه سلامت در کنار این گروه آسیب پذیر قرار می گیرد و از آنها حمایت های لازم در حوزه خود را انجام خواهد داد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش فارس هم با مشارکت در این تفاهم نامه به ارائه آموزش های لازم به این بانوان خواهد پرداخت و آموزش نقش مهمی در حوزه توانمندسازی ایفا می کند.

طاهری اصل این تفکر توانمندسازی را مبارک دانست و اظهار کرد:  خوشبختانه این تفاهم نامه در خصوص توانمندسازی و محرومیت زدایی در ایام مبارک ماه رجب و در آستانه دهه مبارک فجر منعقد شده است و تمام دستگاه ها و نهادها دست در دست هم داده اند تا وضعیت زنان سرپرست خانواده ارتقا یابد.

وی تاکید کرد: تمام دستگاه های فارس برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار باید تلاش خود را به کار بگیرند و از تمامی ظرفیت های خود در این زمینه استفاده کنند.

کد خبر 1248648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha