زندان محل موثری در ارتقای سلامت رفتاری جامعه محسوب می شود

دیانت گفت: زندان محل موثری در ارتقای سلامت رفتاری جامعه محسوب می شود و همه دستگاه ‌ها در حوزه مسئولیت های اجتماعی باید با اداره کل زندان های فارس همکاری موثری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، فرهنگ دیانت، امروز سه شنبه (4 بهمن) در بازدید از زندان «عادل آباد» و بازداشتگاه مرکزی شیراز گفت: اقدامات شاخص و موثری که در حوزه توانمندسازی زندانیان به انجام رسیده است موجب بازگشت سعادتمندانه آنها به جامعه و کاهش بسترهای تکرار جرم خواهد شد.

رئیس دیوان محاسبات فارس ادامه داد: با تلاش های مدیرکل زندان های فارس و همکاران این حوزه شاهد ارائه آموزش های موثر و مناسب سازی محیط زندان هستیم.

وی زندان را از مراکز مهم در حوزه اصلاح آسیب های اجتماعی دانست و اظهار کرد: زندان محل موثری در ارتقای سلامت رفتاری جامعه محسوب می شود و همه دستگاه ‌ها در حوزه مسئولیت های اجتماعی باید با اداره کل زندان های فارس همکاری موثری داشته باشند.

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان های فارس هم در این بازدید با تاکید بر نگاه سازمان زندان ها به زندانیان بیان کرد: گاه نظام زندان بانی به زندانیان به عنوان یک انسان مبتنی بر ارائه حقوق شهروندی است تاضمن حبس و فراهم کردن فرصت ندامت از جرم و بازگشت موثر به جامعه و کانون خانواده، فرد مفیدی باشد.

خاطر نشان می شود در این بازدید که به دعوت مدیر کل زندان های استان انجام شد، رئیس دیوان محاسبات فارس از نزدیک در جریان اقدامات و برنامه‌ های آموزشی، تامینی و تربیتی ، کارگاه های آموزشی و فنی حرفه ای و سایت های اشتغال زندانیان در زندان «عادل آباد» شیراز و بازداشتگاه مرکزی قرار گرفت.

کد خبر 1248683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha