هفت هزار و ۸۳۲ اثر به دبیرخانه کنگره ملی شعر دفاع مقدس رسید

حجت الاسلام انصاری نژاد با یادآوری این مطلب که هفت هزار و ۸۳۲ اثر به دبیرخانه کنگره ملی شعر دفاع مقدس رسید، اظهار کرد: آثار برگزیده هر استان به دبیرخانه کنگره ملی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین انصاری نژاد، امروز چهارشنبه (5 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین سال متوالی است که فارس میزبان کنگره شعر دفاع مقدس است.

دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره سراسری دفاع مقدس استان فارس اضافه کرد: از اردیبهشت امسال فراخوان اعلام شد که در هفت محور بود که محور اول محور عمومی اشعار بود که هر شعری که جوهره آن دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت بین الملل و کشورهای حوزه مقاومت و بیداری اسلامی، دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورایی، جهاد تبیین، رویکرد تبیین جنگ نرم، مفاهیم دفاع مقدس برای کودک و نوجوان در قالب مختلف شعر، نقش زنان در حوزه دفاع مقدس جز هفت محور اول این کنگره است، افزود: محور هشتم و نهم هم ایران قوی و شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در نظر گرفته شده است و در هر استان یک دبیر علمی و سه داور به عنوان اعضای هیئت علمی آن استان در نظر گرفته ایم.

حجت الاسلام انصاری نژاد با یادآوری این مطلب که هفت هزار و 832 اثر به دبیرخانه کنگره رسید، اظهار کرد: آثار برگزیده هر استان به دبیرخانه کنگره ملی رسید.

وی با اشاره به اینکه گزیده آثار در کتاب کنگره منتشر و رونمایی می شود، اضافه کرد: کنگره با حضور غلامعلی حداد عادل و امیر سالاری، جانشین ستاد نیروهای مسلح و مسئولین استانی برگزار می شود و هر محور سه اثر به عنوان رتبه های برتر شناخته می شوند.

کد خبر 1248931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha