امروز دشمن با تمام توان وارد شده است/ با جهاد تبیین شبهات را پاسخ دهیم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان وارد شده است، تاکید کرد: با جهاد تبیین شبهات را پاسخ دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، احمد امیرآبادی در همایش دهه هشتادی ها و نودی های کادر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم که امروز(پنجشنبه6 بهمن ماه) با حضور مسئولین کشوری و استانی در تالار مرکزی شهر برگزار شد اظهار داشت:همه ما مدیون شهدا هستیم و باید در مسیر آنها قدم بگذاریم.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امام خمینی(ره) به جوانان و نوجوانان بیشتر از ما اعتماد داشت و بسیاری از مسئولیت ها را به آنان واگذار می کرد امروز نسل جوان نیز مسئولیت سنگینی در اداره کشور دارند.

 

 وی بیان کرد:دهه هشتادی ها باید به میدان بیایند و این انقلاب باید به مسیر خود در مسیر توسعه و مقابله با مستکبران ادامه داده  و نشان دهد می تواند مدل جدیدی را ارائه کند.

 

 امیرآبادی تصریح کرد: نسل امروز باید مانند بچه های جبهه و جنگ به میدان بیایند، فضای مجازی با قدرت خودش  در جامعه نفوذ کرده است و باید مراقب بود؛ در دوران ما فضای مجازی نبود و همه، فضای حقیقی بود اما با این حال تبلیغات سنگینی علیه نظام و انقلاب وجود داشت و از روش های مختلف استفاده می شد.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آن ایام دانش آموزان زیادی می خواستند به جبهه بروند اما اجازه نمی‌دادند، ما نیز پشت صندلی ها قائم می شدیم و یا شناسانامه ها را دستکاری می کردیم تا در هر شرایطی اعزام شویم.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نوجوانان و جوانان پیوند زیادی با مسجد ونماز داشتند و در جبهه ها به اقامه نماز در بدترین شرایط توجه می کردند، در آن ایام معاندان تبلیغ می کردند که نوجوانان را به اجبار به جبهه می برند ، اما واقعیت نداشت و اگر مسئولان مربوطه متوجه می شدند نوجوانان را از جبهه بازمی گراندند.

 

 وی افزود:امروز هم دشمنان، اخبار دروغ را به جامعه منتقل می کنند تا مردم را نسبت به نظام و جمهوری اسلامی بدبین کنند و باید بصیرت و آگاهی خود را افزایش داد.

 

 امیرآبادی تصریح کرد: در آن زمان بسیاری از جوانان جنگ و جبهه را اداره کردند در حالی که 43 کشور حامی صدام بودند، اما امروز می بینیم ملت ایران استوار ایستاده و از صدام هیچ خبری نیست، این نسل نیز می تواند کادر نظام شود.

 

 وی بیان کرد: ما از کودکی در مساجد بودیم در مساجد کانون های فرهنگی و هنری و بسیج و سازمان تبلیغات و بسیاری از نهادها فعال هستند اما بنا به گفته مقام معظم رهبری محور مسجد امام جماعت است. نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد:همه نهادها باید دور این محور کار کنند و پیوستگی میان مسجد ایجاد شود آن گاه بسیاری از اهداف تحقق پیدا می کند، نوجوانان نیز باید از همین نوجوانی صبر و شکیبایی را تقویت کنند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن با همه توان وارد شده است یک روز می گفتند باید توان هسته ای باید از میان برود، در حالی که علم هسته ای به معنای پیشرفت در درمان و تکنولوژی و اقتصاد است.

 

 امیرآبادی گفت: دشمن در طول این سالها به سمت ایجاد شبهات رفت، یک روز گفتند ایران به سوریه پول می دهد و برای آنها می جنگد، هر کشوری برای امنیت خود برنامه دارد و اگر رزمندگان و سپاه در سوریه نمی جنگید داعش در خیابان های ما بود، همان طور که در کشورهای منطقه جنایت زیادی را رقم زدند.

 

وی افزود: در خصوص موشک نیز باید بدانیم قدرت موشکی ابزاری در جهت صلح است و قوت بازدارندگی دارد، دشمن از طرفی با ایجاد شبهات در زمینه حقوق بشر و زنان درصدد دست یافتن به اهداف خودش است، در حالی که زنان از نظر علمی و اجتماعی جایگاه بالایی در ایران دارند.

 

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: امروز بانوان در بسیاری از رعرصه ها حضور دارند و 50 درصد قبولی ها بانوان هستند و 17 نماینده مجلس را بانوان تشکیل می دهند.

 

 وی تصریح کرد: امروز باید کار به جوانان واگذار کنیم و از طریق جهاد تبیین شبهات را پاسخ گوییم، دستاورهای انقلاب باید از طریق جهاد تبیین معرفی شود.

 

کد خبر 1249025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha