امامزاده «دحیه انصاری» داراب ظرفیت مطلوبی در گردشگری مذهبی است

ضرغامی گفت: امامزاده «دحیه کلبی انصاری» داراب ظرفیت مطلوبی در توسعه گردشگری مذهبی به شمار می رود که باید زیرساخت های آن توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، عزت الله ضرغامی، امروز شنبه (۸ بهمن) در سفر خود به داراب فارس و در بازدید از امامزاده «دحیه کلبی انصاری» این شهرستان گفت: ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه گردشگری در  اطراف امامزاده دحیه کلبی انصاری باید مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: داراب دارای ظرفیت فراوان در خصوص میراث فرهنگی و صنایع دستی است و بخش ارزشمندی از تاریخ ایران و دوره اسلامی در این شهر شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: دارابگرد دارای موقعیت سازه ای ویژه است و  ارزش باستانی فراوانی دارد و کاوش هایی در این منطقه آغاز شده است و بر این باوریم که داراب را می توان در سطوح جهانی مطرح کرد.

ضرغامی با تاکید بر لزوم تقویت گردشگری مذهبی در داراب اظهار کرد: امامزاده دحیه کلبی که نماینده امام حسن مجتبی (ع) است، ظرفیت مطلوب گردشگری مذهبی به شمار می رود و باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به ظرفیت کشاورزی مطلوب داراب هم گفت: داراب با برخورداری از ظرفیت تولید گل محمدی با ۶ هزار هکتار، فرصت مطلوبی برای توسعه گردشگری کشاورزی و جذب سرمایه گذاران در این خصوص است.

کد خبر 1249177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha