دانشجوی انقلابی باید از نظام اسلامی دفاع صریح و بدون تقیه داشته باشد

کهندل پور گفت: دانشجوی انقلابی باید از نظام اسلامی دفاع صریح و بدون تقیه داشته باشد و دانش آموز پس از ورود به دانشگاه و فارغ التحصیلی از دانشگاه باید از لحاظ عمق دینی و رعایت دینی و اخلاق دینی پیشرفت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدجواد کهندل پور، امروز یکشنبه (9 بهمن) در دوره طرح «ولایت کشوری» که به همت بسیج دانشجویی فارس در شیراز در حال برگزاری است، گفت: دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح «ولایت» هر سال با همکاری  بسیج دانشجویی و موسسه آموزشی و پژوهشی «امام خمینی (ره)» طراحی و اجرا می‌ شود.

جانشین بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: این دوره با هدف تحکیم بنیان‌ های اندیشه ‌ای دانشجویان مومن و انقلابی برای حضور موثر در عرصه‌ های فکری و فرهنگی جامعه برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه دوره طرح «ولایت» جایگاه ویژه ای در اندیشه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارد، اظهار کرد: سرفصل‌ های این دوره به وجهی از وجوه نظام اندیشه اسلامی اختصاص یافته است و می‌پردازد و با تبیین این گزاره‌ ها به آگاهی دانشجویان با نظام کلی تفکر اسلامی می پردازد.

کهندل پور با اشاره به اهداف دوره‌ های طرح «ولایت» ادامه داد: معرفی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی، معارف قرآن کریم و اهل بیت (ع)، آشنایی اقشار مختلف جامعه به‌ ویژه افراد محصل با مبانی اندیشه اسلامی و مباحث مرتبط از اهداف این دوره به شمار می رود.

وی بر لزوم فزایش سطح آگاهی سیاسی و دینی نسل جوان و نقش تشکل های دانشجویی در تحقق این موضوع اشاره کرد و گفت: توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی در اندیشه و عمل و تقویت گفتمان‌ه ای اصلی انقلاب از وظایف تشکل های انقلابی است و دانشجوی انقلابی باید از نظام اسلامی دفاع صریح و بدون تقیه داشته باشد.

کهندل پور همچنین تصریح کرد: فضای دانشگاه ها باید به شکلی باشد که دانش آموز پس از ورود به دانشگاه و فارغ التحصیلی از دانشگاه باید از لحاظ عمق دینی و رعایت دینی و اخلاق دینی پیشرفت کند.

 

 

کد خبر 1249331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha