نمایش سرود ملی و یادمان شهدا به همت کانون فرهنگی هنری تسنیم

محصل تبریزی گفت: فروم سرود ملی و یادمان شهدا به همت کانون فرهنگی هنری تسنیم رشت تهیه و در مراسم ها اجرا می شود.

امین محصل تبریزی در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به تهیه فروم سرود ملی و یادمان شهدا گفت: سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط هنرمندان گیلانی به کارگردانی محمد هندی و تهیه کنندگی امین محصل تبریزی به همت کانون فرهنگی هنری تسنیم مسجد آیت الله جیلانی و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم مسجد آیت الله جیلانی رشت با اشاره به مشارکت حدود ۵۰ نفر از اعضای کانون و علاقمندان به هنر تئاتر برای تهیه این فروم اظهار داشت: این سرود انقلابی که با مشارکت دهه هشتاد و نودی‌ها اجرا می‌شود ترکیبی از هنر تئاتر و موسیقی است که تقویت هویت ملی و دینی نسل جوان را موجب می‌شود.

 

وی از اجرای این سرود انقلابی و حماسی که زبان گویای احساسات است در مراسم‌ها و آیین‌های مهم استان و حتی کشور خبرداد و بیان کرد: سرود و نغمه‌های انقلابی نفش مهمی در حفظ روحیه حماسی مردم دارد.

 

تبریزی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی گیلان، بر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی تولیدی استان تاکید کرد و گفت: همه نهادها و سازمان‌ها باید برای پیشبرد اهداف فرهنگی در استان پیشرو باشند تا گام‌‌های موثرتری در حوزه فرهنگی استان برداشته شود.

 

 

 

 

کد خبر 1249361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha