۲۰ یادواره شهید دانش آموز همزمان با دهه فجر در مدارس ایلام برگزار می شود

درویشی با بیان اینکه ۲۰ یادواره شهید دانش آموز همزمان با دهه فجر در مدارس ایلام برگزار می شود، گفت: فتمان های دینی در سطح مدارس استان ایلام با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و نخبگان آموزش و پرورش در سطح دبیرستان ها اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در سطح مدارس ابراز کرد: ۲۲ عنوان برنامه تدوین شده در سطح ۱۲۶۰ مدرسه در نقاط مختلف شهری و روستایی استان اجرا می شود.

 

علی درویشی با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطح مدارس استان در راستای پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش آموزان، بیان کرد:  نشست های بصیرتی و  گفتمان های دینی در سطح مدارس استان ایلام با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و نخبگان آموزش و پرورش در سطح دبیرستان ها اجرا می شود.


وی با بیان اینکه ۲۰ یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزان در سطح مدارس استان ایلام برگزار می شود، افزود: مراسم زنگ انقلاب در  روز دوازدهم بهمن ماه  در تمامی مدارس استان و در مرکز استان در مدرسه شاهد آقا حسین بن علی(ع) با حضور مدیران استانی در ۱۴  شهرستان و منطقه آموزش پرورش برگزار می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اجرای سرود همسرایان فجر در تمامی شهرستان ها و مناطق و در مرکز استان با حضور ۱۳۵۷ دانش آموز متوسطه اول را از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر رد سطح مدارس عنوان کرد و افزود: این سرود با همکاری دانش اموزان آماده  و تمرین شده و در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن برگزار می شود.

 

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ورزشی در سراسر استان و در مرکز استان را از دیگر برنامه های گرامیداشت یوم الله دهه فجر عنوان و گفت: برگزاری اردو های راهیان پیشرفت به منظور بازدید از صنایع کارخانجات و دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور دانش اموزان اجرا خواهد شد.

کد خبر 1249532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha