برگزاری پویش «لبخند پدرانه» با مشارکت امامان محلات در قزوین

حجت الاسلام تقوی گفت: به مناسبت ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) پویش «لبخند پدرانه» با مشارکت امامان محلات در قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام سید رئوف تقوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت میلاد مهربانترین پدر حضرت امیرالمومنین علی (ع) پویش «لبخند پدرانه» با مشارکت امامات محلات قزوین به ویژه امامان محلات کمتر برخوردار و کانون توحید مسجد فاطمه زهرا (س) برگزار می شود.

 

مسئول امامان محله در قزوین ادامه داد: درصدد هستیم در این پویش با مشارکت مردم خیر و همت خیران در مساجد، چند پدر را که به دلیل بدهی در زندان هستند به آغوش خانواده بازگردانیم.

 

وی عنوان کرد: تاکنون حدود 10 میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری شده است و با توجه به هماهنگی که با ستاد دیه استان به عمل آمده در صورت رسیدن این رقم به 20 میلیون تومان می توان سه نفر از پدرانی که به دلایل جرائم غیرعمد در زندان هستند را آزاد کنیم که امیدواریم مشارکت خوب مردم را شاهد باشیم.

 

حجت الاسلام تقوی خاطر نشان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان قزوین می توانند جهت مشارکت در این اقدام خداپسندانه، کمک های خود را به شماره کارت 6037997950204454 به نام خیریه شهدای فاطمی کانون توحید واریز کنند.

 

کد خبر 1249732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha