ویژه برنامه «میهمانی لاله ها» به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود

نوری گفت: ویژه برنامه «میهمانی لاله ها» به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه در گلزار شهدا برگزار می شود.

داور نوری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «میهمانی لاله ها» به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه 13 بهمن ماه در گلزار شهدا برگزار می شود.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: این ویژه برنامه با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی برپا خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه مجاهدان راه انقلاب به خون خود غلطیدند تا این انقلاب به پیروزی برسد، افزود: امروز هرچه این انقلاب دارد به مدد خون شهیدان انقلاب، دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت است و باید پاسدار حریم این خون ها باشیم.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: از عموم مردم ولایی استان اردبیل درخواست داریم تا در این برنامه فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشند تا توطئه های دشمنان خنثی شود.

 

نوری اضافه کرد: خانواده های معظم شهدا در این برنامه ها تکریم و به یاد شهدا سوره فاتحه قرائت خواهد شد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: ترویج سیره شهدا به عنوان سبک زندگی برای نوجوانان و جوانان می تواند آنها را در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان مصون نگه دارد.

 

 

کد خبر 1249750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha