برگزاری اولین دوره مسابقات قرآنی نور همزمان با دهه فجر

حجت الاسلام ذوالفقاری از برگزاری اولین دوره مسابقات قرآنی نور همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی به برنامه های این ایام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب در جامعه امری ضروری است و کانون های مساجد با توجه به مخاطبان خود برنامه های گسترده ای را در این راستا دارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اینکه اولین دوره مسابقات قرآنی نور در این ایام برگزار می شود، افزود: اولین دوره مسابقات فوتسال جام بچه های مسجد نیز از جمله این برنامه ها است.

 

وی به برگزاری مسابقات بزرگ روزنامه دیواری انقلاب نیز اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان چغک، برگزاری مسابقه ساخت مترسک و ادمک نماد استکبار و مسابقه فجرانه شامل بهترین آذین بندی مسجد از دیگر برنامه های این ایام است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری همچنین از اجرای پویش سهم من نیز خبر داد و گفت: مسابقه حرف حساب شامل بهترین محتوا و شعار 22 بهمن، مسابقه پلاکارد نویسی،اجرای سرود میدانی، برگزاری سخنرانی در مساجد مجری، مسابقه فرهنگی روزنامه دیواری ساوه ومسابقه فرهنگی دلنوشته ای به رهبری در ساوه نیز از دیگر برنامه هایی است که به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

 

کد خبر 1249773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha