اجرای ۳۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی به مناسبت دهه فجر در استان زنجان

بازرگان از اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی به مناسبت دهه فجر در استان زنجان خبر داد و گفت: افتتاح سه پروژه عمرانی و ۶۰ برنامه فرهنگی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جواد بازرگان -مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان- امروز سه‌شنبه ۱۱بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران به برنامه های ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: در مجموع 300 برنامه به همت این مجموعه در استان اجرا خواهد شد که 60 عنوان برنامه فرهنگی است.

 

بازرگان تبیین دستاوردهای حوزه ورزش و جوانان را از اهداف برنامه های این دهه عنوان کرد و گفت: 85 برنامه همگانی در این ایام اجرا خواهد شد.

 

وی به افتتاح سه پروژه عمرانی نیز در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: با همکاری سازمان های مردم نهاد جوانان این برنامه ها اجرا می شود.

 

به گفته این مسئول دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره های رایگان در موضوعات اجتماعی، تجلیل از فعالان حوزه ورزش، اجرای جشنواره های فرهنگی و هنری و غبارروبی مزار شهدا بخشی از این برنامه ها است.

 

بازرگان خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های تخصصی در حوزه جوانان، همایش های پیاده روی، برگزاری مسابقات ورزشی و راه اندازی پویش های مختلف با محوریت ورزش برای عموم مردم برای این ایام پیش بینی شده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: زمین چمن مصنوعی روستای گلابر شهرستان ایجرود، زمین چمن مصنوعی روستای خیرآباد و زمین چمن مصنوعی روستای قعله جوق  شهرستان ماهنشان به بهره برداری خواهند رسید.

کد خبر 1249898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha