انقلاب اسلامی ایران صدای استقلال را به گوش جهان رساند

غیرتی با بیان اینکه دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام است، گفت: مردم ایران در سال ۱۳۵۷ اتفاقی بی نظیری را در تاریخ رقم زدند و صدای استقلال و آزادی را با پیروزی انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی صبح امروز چهارشنبه (۱۲ بهمن) در دیدار با امام جمعه زیرکوه اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور رشادت ها و تلاش های مردم ایران است که توانستند با توکل بر خدا و پیروی از امام راحل بر رژیم منحوس پهلوی پیروز شوند.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام است، گفت: مردم ایران در سال ۵۷ اتفاقی بی نظیر را در تاریخ رقم زدند و صدای استقلال و آزادی را با پیروزی انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رساندند.

 

وی در ادامه بیان کرد: این ایام یادآور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

 

غیرتی با اشاره به اینکه در سال ۵۷ اتفاقی در دنیا رقم خورد که در تاریخ معاصر اتفاقی بی نظیر بود و مردم آماده فرمان های لحظه ای حضرت امام راحل بودند، گفت: در ۲۲ بهمن انقلاب به پیروزی رسید و نظام اسلامی با پشتوانه مردمی شکل گرفت و امروز هم شاهد هستیم که نظام پیگیر مشکلات مردم است و دشمن سعی دارد مشکلاتی را برای کشور ایجاد کند.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه مردم سرمایه نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: هر قدمی که برای مردم برداشته شود در راستای کمک به نظام است و با توجه به فرمایشات اخیر رهبری و تاکید ایشان بر اشتغال جوانان می بایست در راستای اشتغال هدفمند جوانان نیز تلاش کنیم.

 

وی در پایان گفت: در دهه فجر امسال ۲۰۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیارد تومان در شهرستان زیرکوه به بهره برداری می رسد و امیدواریم با تخصیص اعتبارات بتوانیم در راستای پیشرفت شهرستان قدم های درخور شانی برداریم.

 

 

 

 
کد خبر 1249996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha