پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین افتخار ملت مسلمان ایران است

علیزاده با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین افتخار ملت مسلمان ایران است، گفت: ملت ایران با یکپارچگی و وحدت کلمه توانستند حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، بیداری و آزادیخواهی ملت های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده صبح امروز چهارشنبه (۱۲ بهمن) در دیدار با امام جمعه شهرستان بشرویه اظهار داشت: 12 بهمن ماه سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است.

 

فرماندار بشرویه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران و در یک کلام انفجار نور بود، افزود: ملت ایران با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و زمینه ساز بیداری و آزادیخواهی ملت های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم نمود.

 

وی در ادامه بیان کرد: در دورانی که دو جبهه شرق و غرب بر سر تصاحب کشورها و تغییر تفکر حاکم بر ایران تلاش می کردند و رقابت داشتند یک انفجار نوری با وجود همه احزاب و گروه های سیاسی با تفکرات مختلف در ایران اتفاق افتاد.

 

علیزاده با بیان اینکه رژیم پهلوی ریشه اسلام را نشانه گرفته بود، ادامه داد: امام راحل تمام نقشه های این رژیم منحوس را با کمک روحانیت و ملت مسلمان ایران نقش بر آب کرد و در کمال ناباوری دنیا، انقلاب اسلامی اتفاق افتاد.

 

فرماندار بشرویه به بیان پروژه ها در دهه مبارک فجر در بشرویه پرداخت و افزود: در دهه فجر امسال ۵۹ پروژه با اعتبار ۷۹۸ میلیارد تومان در بشرویه کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: اداره برق شهرستان با ۱۹ پروژه و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار، بیشترین تعداد پروژه و اداره گاز شهرستان با هفت پروژه و ۵۳ میلیارد تومان بیشترین اعتبار را در پروژه های دهه فجر امسال شهرستان بشرویه دارد.

کد خبر 1250003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha