گروه‌های سرود کانون‌های مساجد فعال شود

حجت‌الاسلام سمیری، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به گروه‌های سرود، گفت: در این راستا باید گروه‌های سرود را در کانون‌های مساجد فعال کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز در جلسه با پرسنل کانون‌های مساجد خوزستان، با تبریک اعیاد رجب و ایام دهه فجر، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد کانون‌های مساجد و فعال کردن این مراکر در استان استفاده کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، بر پیگیری، نظارت و ارائه گزارش‌های مصور و مکتوب و خبر از برنامه‌های پیش رو همچون اعتکاف، دهه فجر، 18 اسفند، مناسبت‌ها و ولادت‌ها تاکید کرد و افزود: باید برای بهتر برگزار شدن برنامه‌ها طرح و ایده دهید.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان، تاکید ویژه‌ای به بحث گروه‌های سرود داشتند، اضافه کرد: در این راستا باید گروه‌های سرود در کانون‌های مساجد فعال شود و با استفاده از اساتید مجرب، کارگاه‌های موسیقی، سرود و تواشیح را برگزار و به دنبال آن نسبت به برگزاری جشنواره‌های سرود اقدام کنیم.

 

حجت‌الاسلام سمیری، همچنین بر برگزاری دوره مدیریت فرهنگی برای بالا بردن سواد کاری و فرهنگی مدیران کانون‌های مساجد تاکید کرد و ادامه داد: همچنین برنامه‌های قرآنی، کرسی‌های تلاوت و شناسایی قاریان و حافظان جدید در دستور کار باشد.

 

وی با بیان اینکه باید کتابخانه‌های کانون‌های مساجد فعال شود و از این طریق سرانه مطالعه را در میان اعضای کانون‌ها بالا ببریم، تصریح کرد: می‌توان جلسات دورهمی کتاب در کتابخانه‌های مساجد برای بالا بردن فرهنگ کتابخوانی برگزار کرد.

 

کد خبر 1250069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha