برگزاری بیش از ۱۰ هزار ویژه برنامه در فارس به مناسبت دهه  فجر با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد

سردار بوعلی گفت: بیش از ۱۰ هزار ویژه برنامه در فارس به مناسبت دهه مبارک فجر با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد محلات و با حضور فعال مردم مومن و انقلابی فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار یدالله بوعلی، امروز چهارشنبه (12 بهمن) با تبریک دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 10 هزار ویژه برنامه در فارس به مناسبت دهه مبارک فجر با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد محلات و با حضور فعال مردم مومن و انقلابی فارس برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطف تاریخی و سرآغاز شکست های استکبار جهانی در منطقه و جهان بوده و امروز الگوی انقلاب اسلامی ایران مورد توجه و علاقه ملت های مظلوم سراسر جهان قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد: فرهنگ مقاومت در برابر استکبار جهانی برگرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه فجر فارس به افتتاح طرح های آبرسانی به مناطق محروم فارس هم اشاره کرد و گفت: آبرسانی و افتتاح پروژه های عمرانی در مناطق کم برخوردار و اجرای طرح های محرومیت زدایی از برنامه های شاخص دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت سپاه فجر و بسیج سازندگی فارس است.

 

سردار بوعلی از برگزاری یادواره های شهدا در سطح محلات هم خبر داد و افزود: برگزاری همایش های مردمی جهاد تبیین، برگزاری نهضت کمک های مومنانه با هدف خدمت رسانی به اقشار محروم و برگزای مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه های دیگر برای دهه مبارک فجر است.

 

وی تاکید کرد: تشریح و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل نوجوان و جوان دارای اهیمت خاصی است زیرا کمرنگ کردن و مخدوش کردن پیشرفت های عظیم و موفقیت های ایران اسلامی در زمینه های مختلف از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

سردار بوعلی تصریح کرد: فعالان فرهنگی و رسانه های انقلابی باید دهه فجر را برای برای تبیین و تشریح اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی مغتنم بشمارند و از آن استفاده موثری در این زمینه داشته باشند.

کد خبر 1250081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha