بیش از ۵۰۰ مسجد جشن های مردمی را در دهه فجر برگزار می کنند

حجت الاسلام ملک مکان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ مسجد در کل فارس برنامه های جشن مردمی دارند، گفت: سخنران مراسم ۲۲ بهمن در شیراز، آیت الله سید احمد خاتمی، خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسین ملک مکان، امروز چهارشنبه (12 بهمن) ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، گفت: برای دهه فجر هر سال یک شعار محوری مشخص می شود که امسال «ایران استوار، 44 سال افتخار» این شعار تعیین شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه تقدیم گل به قبور شهدا و اجرای پویش «هر خانه یک پرچم» برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از جمله برنامه های این ایام است، افزود: عمده جشن ها و جشنواره ها در دهه فجر برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 500 مسجد در کل فارس برنامه های جشن مردمی دارند، اضافه کرد: جشن های مردمی در محلات و شهرها برگزار می شود و در روستاها کاروان های شادی برپا خواهد شد.

 

حجت الاسلام ملک مکان گفت: پیاده روی، مسابقات قرهنگی، ورزشی و قرآنی، افتتاح پروژه ها، برگزاری نشست های تبیینی و بیان دستاوردهای انقلاب در مدارس، مساجد، دانشگاه های حوزه های علمیه، ارائه خدمات رایگان و اعزام کارون سلامت و اهدا جهیزیه با زوج های نیازمند از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه باشکوه و حماسی در روز 22 بهمن خواهیم داشت، اضافه کرد: همه دستگاه ها هرکدام یک غرفه در جوار راهپیمایی ایجاد کنند تا دستاوردها معرفی شود و غرفه های سرگرمی هم برای کودکان خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام ملک مکان با اشاره به اینکه مراسم 22 بهمن در تمام شهرستان ها و روستاهای فارس برگزار خواهد شد، افزود: سخنران مراسم 22 بهمن در شیراز، آیت الله سید احمد خاتمی، خواهد بود.

کد خبر 1250104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha