یک هزار و ۴۴۴ پروژه در ایام دهه فجر در فارس با ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد

ایمانیه با اشاره به اینکه برخی پروژه ها برای روز میلاد امام عصر (عج) افتتاح می شود، گفت: یک هزار و ۴۴۴ پروژه در ایام دهه فجر در فارس با ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز چهارشنبه (12 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: امام راحل (ره) مسیر تاریخ را برای ایران و کل جهان تغییر داد و باید قدردان باشیم هم عصر با چنین انسانی زندگی می کنیم.

 

استاندار فارس با اشاره به اینکه برخی پروژه ها برای روز میلاد امام عصر (عج) افتتاح می شود، افزود: یک هزار و 444 پروژه در ایام دهه فجر در فارس با ارزش 17 هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

 

وی اضافه کرد: 133 پروژه در موضوع آب آشامیدنی، 92 پروژه در حوزه راه، 83 پروژه آموزشی، فرهنگی، هنری و رفاهی، 60 پروژه در حوزه بهداشت و درمان، 27 پروژه در حوزه برق رسانی و 566 پروژه در عمرانی شهری و روستایی نظیر این پروژه هاست.

 

ایمانیه اظهار کرد:220 پروژه در شهرستان شیراز با ارزش پنج هزار و 460 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که نمونه آن بهره برداری از فاز اول خط 2 مترو شیراز و بهره برداری از فاز نخست ساختمان شهرداری شیراز است.

 

استاندار فارس با اشاره به اینکه نضهت روخوانی قرآن برای کارمندان دولت در فارس  در حال راه اندازی است، گفت: با لطف خداوند در روز نیمه شعبان موزه قرآنی فارس در حرم  مطهر حضرت شاهچراغ (ع) افتتاح می شود.

کد خبر 1250113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha