دشمن شناسی باید در سرفصل‌ های درس انقلاب اسلامی گنجانده شود

آیت الله دژکام گفت: دشمن شناسی باید در سرفصل‌ های درس انقلاب اسلامی توسط اساتید دروس انقلاب اسلامی گنجانده شود و اساتید ما بدون مطالعه نباید سر كلاس انقلاب اسلامی بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آیت ‌الله لطف‌ الله دژكام، امروز چهارشنبه (12 بهمن) در نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه‌های کشور که با موضوع «واکاوی اغتشاشات ۱۴۰۱، علل، عوامل و راهکارهای مقابله» كه همزمان با اولین دهه مبارک فجر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: حضور عالمانه اساتید انقلاب اسلامی در سومین حرم اهل بیت (ع) یک ضرورت به شمار می رود.

 

نماینده ولی‌ فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ادامه داد: برای واکاوی موضوعات جامعه به محافلی در بحث رسانه ‌ای نیاز است تا در خارج از مباحث كلاس به این موضوعات پرداخته شود.

 

وی زهد و بی اعتنایی به مال و مقام را از عمده شروط موفقیت در معلمی دانست و عنوان کرد:  زهد برای موفقیت در كار لازم است و راحتی انسان‌ ها در زهد قرار دارد و هر چه جایگاه ارتقا یابد به زهد بیشتری هم نیاز است زیرا رفتار زاهدانه موجب آرامش و راحتی خیال و برخورداری از عزت الهی خواهد شد و به تبیین زهد به عنوان درس انقلاب اسلامی نیاز داریم.

 

 آیت‌ الله دژكام تصریح کرد: دشمن شناسی باید در سرفصل‌ های درس انقلاب اسلامی توسط اساتید دروس انقلاب اسلامی گنجانده شود و اساتید ما بدون مطالعه نباید سر كلاس انقلاب اسلامی بروند.

 

وی با اشاره به موضوع حجاب هم گفت: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و امور فرهنگی به تعامل تمامی دستگاه های دولتی نیاز داریم.

کد خبر 1250131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha