توزیع ۴۴ بسته علوی به همت کانون فرهنگی هنری شهیداکبرزاده طبس

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عباس اکبرزاده طبس گفت: به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع)، ۴۴ بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان به همت کانون شهید اکبرزاده توزیع شد.

سیدمحمد غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) اقدام به فضاسازی و آذین بندی مسجد و محله کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس در ادامه بیان کرد: همزمان با ولادت حضرت علی (ع) مراسم جشنی به همراه مولودی خوانی و سخنرانی و برگزاری مسابقات متنوع و اجرای گروه سرود به همت کانون شهید اکبرزاده اجرا شده است و در کنار این جشن به افراد مزین به نام علی هدایایی اهدا شد.

 

وی به توزیع غذای گرم اشاره کرد و گفت: به مناسبت ولادت یک هزار و ۵۰۰ پُرس غذای گرم همزمان با ولادت حضرت علی (ع) بین عاشقان و دلداران حضرت به همت کانون فرهنگی هنری شهیداکبرزاده طبس توزیع شده است.

 

اکبرزاده با اشاره به توزیع بسته های علوی عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع)، ۴۴ بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان به همت کانون شهید اکبرزاده توزیع شد.

 

 

کد خبر 1250602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha