برگزاری ۲ کارگاه آموزشی توسط کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا دزفول

حجت‌الاسلام محجوب از برگزاري ۲ کارگاه آموزشی «تعامل مثبت با نوجوان» و «آشتی با خود» به مناسبت دهه فجر توسط کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا دزفول خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، از برگزاری ۲ کارگاه آموزشی توسط کانون شهدای کربلا دزفول به مناسبت دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: یکی از این کارگاه‌ها، آموزش تعامل مثبت با نوجوان است که یک دوره ویژه نوجوانان و اعضای کانون و مسجد همراه با تکنیک بازیو مهارت برای ارتباط با نوجوانان برگزار می‌شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا شهرستان دزفول، با اشاره به جزییات برنامه افزود: این برنامه با محوریت موضوعاتی مانند نیازهای عاطفی و تحولات روانی، مدیریت رفتاری نوجوان، تکنیک‌های گفتگوی موثر با نوجوان، ارتباط هیجانی و جذاب با نوجوان با همت کانون فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه همچنین به مناسبت دهه فجر کارگاه آموزشی آشتی با خود ویژه معلمان و دبیران، مربیان مهدکودک و مربیان جلسات مساجد برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این دوره برای تاثیرگذاری بر مخاطب ابتدا باید درون خود را به خوبی بشناسیم و آشتی با خود، دنیای جدیدی به سوی خویشتن و ارتباط با خود واقعی انسان است.

 

 

حجت‌الاسلام محجوب، تصریح کرد: این دوره فرصتی تا آنچه عمری است در پی آن هستیم را با زبان تجربه و ساده شهود کنیم و در خود بیابیم و موضوعاتی همچون ارتباط من و تن، جدایی من از تن و حالات من بر تن بررسی شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها با حضور استاد حمید صادقی روانشناس بالینی مثبت‌گرا برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: زمان برگزاری دوره‌ها ۲۶ تا ۲۸ بهمن در مسجد شهدای کربلا است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا شهرستان دزفول، یاد آور شد: اعضا و خانواده‌ها جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند با شماره ٠۹۱۶۸۳۷۵۲۶۷ تماس و یا در فضای مجازی در ارتباط باشند.

 

کد خبر 1250880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha