جشن انقلاب در زابل

همزمان با دهه فجر و چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران وفرارسیدن ولادت حضرت علی(ع) جشن انقلاب در زابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، جشن انقلاب شامگاه یک‌شنبه(۱۶ بهمن)  با پخش زنده از شبکه استانی به همت مرکز فنی و حرفه ای شهرستان زابل و با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و دیگر کارشناسان ومربیان برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام مجتبی عزیزی - امام جمعه زابل- با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و گفت: قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان نیز با توجه به اینکه جشن انقلاب پخش زنده از تلویزیون استانی بود خواستار مراجعه جوانان به مراکز آموزش فنی و حرفه شد و گفت: چنانچه دانش آموزی هنوز درگیر انتخاب رشته است یا دانشجوی محصل یا فارغ التحصیل جویای شغل است حتما به مراکز آموزشی مراجعه نمایند تا علاوه بر مشاوره و هدایت شغلی آموزش های مهارتی ویژه در محیط کار واقعی را فرا بگیرد و پس از پایان آموزش در همان محل کارگاه مربوطه به یک شغل پایدار برسد.

 

شهریاری افزود: اگر امروز جوانان علاوه بر تحصیل مهارت نیز فرا بگیرند به راحتی در آینده نزدیک دارای شغلی سودمند خواهند شد.
 

این جشن انقلاب همراه  نمایشگاه محصولات صنایع دستی و غذایی در دو بخش دولتی و خصوصی برگزار شد.

کد خبر 1250932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha