گردهمایی خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل برگزار شد

گردهمایی خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل به همت کانون خدمت رضوی امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و ایام الله دهه فجر، گردهمایی خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل به همت کانون خدمت رضوی امام رضا(ع) این شهرستان در حسینیه الزهرا(س) آران و بیدگل برگزار شد.

 

امام جمعه آران و بیدگل در این مراسم با تبریک ولادت حضرت علی(ع) از خدمات خادمیاران رضوی تقدیر کرد و گفت: برگزاری نشست مشترک با دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای هم افزایی، تمرکز و انسجام فعالیت‌های مشابه با دفتر خدمت رضوی و پرهیز از موازی کاری ضروری است.

 

حجت اسلام ابوالفضل سلیمانی، با تاکید بر هماهنگی فعالیت‌ها، اعمال وحدت رویه و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن اقدامات افزود: تعامل و هماهنگی در انجام خدمات، مشکلات بیشتری از محرومان و نیازمندان را سریع‌تر و آسان تر برطرف و گره گشایی می‌کند.

 

در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای از زحمات «عباس آذرباد» دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد. 

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است.

کد خبر 1251003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha