حضور پرشور دهه هشتادی ها در مراسم اعتکاف

چعبي از حضور پرشور دهه هشتادی ها در مراسم اعتکاف خبر داد و گفت: جشن ولادت امام علي (ع)، برگزاری مناجات اميرالمومنين (ع)، محفل انس با قرآن، قرائت زيارت عاشورا و بازی ها و مسابقات مختلف از جمله برنامه های اين مسجد و کانون در ايام اعتکاف است.

جلال چعبي، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف در اين مسجد با حضور پرشور دهه هشتادی ها در حال برگزاری است.

 

مدير کانون فرهنگي هنری امام حسين (ع) شهرستان شادگان روستاي خوينس افزود: جشن ولادت امام علی (ع)، برگزاری مناجات اميرالمومنين (ع)، محفل انس با قرآن، ويژه برنامه زندگی پس از زندگی، قرائت زيارت عاشورا، ويژه برنامه وفات حضرت زينب (س) و قرائت دعای ام داوود از جمله برنامه های اين مسجد و کانون در ايام اعتکاف است.

 

وی با اشاره به حضور پرشور نوجوانان و جوانان در اعتکاف مسجد حمزه سيد الشهدا (ع) اضافه کرد: براي اينکه روز بچه ها زودتر بگذرد و روزه گرفتن برايشان سخت نباشد، بازی‌ها و مسابقات مختلف مانند «زو» و ... را انجام می‌دهيم و همه تلاشمان اين است که بتوانيم نوجوانان را براي هميشه به مسجد جذب کنيم.

 

چعبی تصریح کرد: ايام البيض، زمينه بازگشت به قرآن و معنويت را برايمان فراهم می‌کند تا به‌ دور از لذت‌های مادی، خودسازی را تمرين کنيم و ديگر بار به سمت گناهان نرويم و سه روز خلوتی عاشقانه با معبود و خالق برای طهارت جسم و روح است.

 

کد خبر 1251057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha