معافیت ۱۹۶۴ مددجوی کمیته امداد فارس از پرداخت هزینه های خدمات حقوقی

موصلی گفت: با انجام حمایت های حقوقی، یک هزار و ۹۶۴ نفر از مددجویان کمیته امداد فارس هم با معرفی به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی از پرداخت هزینه های خدمات حقوقی معاف شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مرتضی موصلی، امروز دوشنبه (17 بهمن) در همایش مشترک حمایت اجتماعی و قضائی از نیازمندان که با حضور رئیس کل دادگستری فارس، دادستان شیراز و جمعی از وکلا برگزار شد از امضای تفاهم نامه مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این تفاهم نامه با هدف حمایت قضائی از مددجویان نیازمند منعقد شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: خوشبختانه کارهای بزرگی برای جامعه معزز مددجویی با عنایت همکاران حقوقی به انجام رسیده است و این تفاهم نامه هم در همین راستا با موضوع ایجاد هم افزایی و تعامل بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و قوه قضائیه برای ارائه خدمات به مددجویان نیازمند منعقد شده است.

 

وی اضافه کرد: طرفین این تفاهم نامه با تعامل و هم افزایی از ظرفیت های یکدیگر برای تسهیل احقاق حق مددجویان با انجام اموری مانند معاضدت های حقوقی، آموزش های حقوقی، ارائه خدمات به محجورین در زمینه های مختلف و ... برخوردار خواهند شد.

 

موصلی اعلام کرد: در 10 ماهه اول امسال با همکاری قضات 145 مورد احکام جایگزین حبس به نفع نیازمندان صادر شده است و یک هزار و 464 نفر از مددجویان از ظرفیت های کانون وکلای فارس، وکلای قوه قضائیه و بسیج حقوقدانان فارس بهره مند شده اند.

 

وی گفت: در همین مدت، یک هزار و 964 نفر از مددجویان کمیته امداد فارس هم با معرفی به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی از پرداخت هزینه های خدمات حقوقی معاف شدند.

 

کد خبر 1251104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha