نشست های پرسش و پاسخ در بروجرد برگزار شد

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل از اجرای برنامه های مختلف در طول دهه فجر انقلاب در کانون فرهنگی هنری کمیل خبرداد و افزود: نشست های پرسش و پاسخ با هدف بصیرت افزایی و روشنگری برگزار می شود.

حسین اصالت پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در طول دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با رویکرد بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل افزود: همچنین نشست های پرسش و پاسخ در شهرستان بروجرد با رویکرد بصیرت افزایی وآگاهی بخشی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری اعتکاف دانش آموزی توسط این کانون فرهنگی هنری مسجد، اذعان داشت: در مراسم اعتکاف برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی توسط کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

 

اصالت پور ادامه داد: برگزاری حلقه های پرسش و پاسخ، نشست های بصیرت افزایی و روایتگری از جمله برنامه هایی است که درمراسم اعتکاف دانش آموزی برگزار شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل شهرستان بروجرد اظهار کرد: برپاییی ایستگاه صلواتی، پخت و توزیع  افطار و شام  از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در مراسم اعتکاف دانش آموزی بوده است.

 

امسال به رغم توطئه های دشمنان، دانش آموزان از مراسم اعتکاف استقبال قابل توجهی داشتند، که این استقبال را می توان مشت محکم نسل نوجوان این مرز بوم به توطئه های دشمنان نامید.

کد خبر 1251317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha