تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر اسلام مهمترین پیام شهدا بود

سردار کریمی با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت مهمترین پیام شهدا بود، گفت:مکتب شهدا به مادرس تبعیت از ولایت و حفظ وحدت می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی امروز چهارشنبه (19 بهمن) در دیدار با خانواده معظم شهیدان والامقام «اسدالله اسدی» و«علی اکبر سلیمانی» در شهر میلاجرد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: شهدا با ایثار جان خود انقلابی بزرگ را خلق کردند و ایران اسلامی را در مسیر ارزش های قرار دادند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار و از سرمایه های زنده و جاودان نظام اسلامی هستند، افزود: اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی و استقلال همه جانبه این مرز و بوم به برکت مجاهدت های شهدا و ایثارگران است و ما باید قدر داران این عزیزان و خانواده های آنها باشیم که با صبر و شکیبایی سال های سال است که در مسیر اهداف انقلاب حرکت می کنند.

 

وی اضافه کرد: مسیر که شهدا در آن گام نهادند مسیر سربلندی و اقتدار است ما نیز باید ادامه دهنده راه آن دلیر مردان باشیم.

 

این مقام مسئول ضمن تاکید بر ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: جامعه ای که در آن فرهنگ شهادت زنده باشد نه تنها در مقابل دشمنان تسلیم نمی شود بلکه مسیر پیشرفت و تحول را طی خواهد کرد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و ایمان به خدا را مهمترین مولفه قدرت در انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب برگرفته از قدرت معنویت است که توانسته خلاء ها را جبران کند و محدودیت ها را با فرصت های بزرگ تبدیل سازد.

کد خبر 1251604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha