ندای بانگ الله اکبر در گلستان/ آسمان گلستان نورباران شد

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نورافشانی به همراه بانگ «الله اکبر» در سراسر استان گلستان طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در شب بیست و یکم بهمن ماه و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، آسمان استان گلستان نورافشانی شد.

 

این مراسم با حضور مردم در سراسر استان گلستان انجام شد و در شهر گرگان، مرکز استان نیز مراسم نورافشانی به همراه بانگ الله اکبر در ۱۴ نقطه انجام شده است.

 

براساس گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم نورافشانی در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع)، میدان شهرداری (وحدت)، ناهارخوران ( آبشار مصنوعی)، مسجد قائم گرگانجدید، شخرک دخانیات، مسجد جامع، پارک خیابان سیدین، میدان حضرت ولیعصر (عج)، شهرک ویلاشهر، جانباز ۳۶، شهرک امام، هزارپیچ، کوی اوزینه و پارک بانوان با حضور باشکوه و پرشور مردم گرگان برگزار شد.

 

در ساعت ۲۱ بیست و یکم بهمن ماه همزمان با سراسر کشور، مردم استان گلستان بانگ الله اکبر و ندای استکبارستیزی سر دادند. بانگ الله اکبر از ماذنه مساجد و اماکن مذهبی و امامزادگان پخش  شد و مردم به رسم هرساله بر بام منازل خود حضور یافتند و شعار الله اکبر را در آسمان گلستان طنین انداز کردند.

 

 

کد خبر 1252043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha