آغاز خروش انقلابی مردم گلستان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

همزمان با سراسر کشور مردم گلستان در شهرها، بخش‌ها و روستاهای بزرگ این استان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند و ندای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم این استان به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر نشان دهند که دلبسته این نظام و انقلاب هستند و پای عهدی که با امام امت و شهدا بسته‌اند، ثابت قدم ایستاده‌اند.

 

نگارستان ایران اسلامی، رنگین کمان اقوام امروز با حضور مردم شیعه و سنی، مرد و زن، کودک و نوجوان، جوان و کهنسال حماسه‌ای باشکوه را به ثبت می‌رسانند و ۲۲ بهمن امسال را هم تماشایی خواهند کرد.

 

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در ۵۶ نقطه استان گلستان شامل تمامی شهرها، بخش‌ها و برخی روستاهای بزرگ در حال برگزاری است.

 

در گرگان این راهپیمایی از چهارراه میدان به سمت خیابان امام خمینی (ره)، میدان شهرداری (وحدت) به سمت خیابان شهدا و در نهایت چهارراه شهدا در حال برگزاری است.

 

مراسم سخنرانی با حضور سردار سرلشگر سیدیحیی رحیم صفوی مشاور فرمانده کل قوا در چهارراه شهدا برگزار می شود. 

 

اقوام مختلف با برتن کردن لباس های مخصوص به خود در سالروز پیروزی انقلاب به جشن و پایکوبی در خیابان مشغول هستند.

 

راهپیمایان همچنین در حال سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «فتنه‌گر بی‌ریشه ایران دمشق نمیشه» و ... هستند تا پایبندی خود را به اصول اساسی انقلاب اسلامی و انزجار خود را از دشمنان و فتنه‌انگیزان نشان دهند.

 

 

کد خبر 1252087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha