مردم سومین حرم اهل بیت (ع) ولایت مداری خود را در ۲۲ بهمن ثابت کردند

آیت الله خاتمی گفت: ولایت مداری پیام حضور پرشور مردم سومین حرم اهل بیت (ع) در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و ولی فقیه ما تنها یک رهبر سیاسی نیستند بلکه جانشین امام زمان (عج) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آیت الله سید احمد خاتمی، امروز شنبه (22 بهمن) ضمن حضور در راهپیمایی پرشور 22 بهمن در شهر شیراز در تجمع راهپیمایی کنندگان در چهارراه «پیروزی» گفت: ملت ما موج پرخروش هستند و روان ایستانده اند و تیر هستند که در میان کمان ایستاده اند و یک عمر در مقابل طوفان فتنه ها با تمام توان ایستاده اند و با ریشه هستند و در ما شکوه نعره «االه اکبر» است.

 

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دشمن خیال خواری ما را به گور می برد زیرا تا پای مرگ در مقابل دشمن ایستاده ایم.

 

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک عبادت بزرگ اظهار کرد: دشمنان ما امروز ببینند که سومین حرم اهل بیت (ع) در این راهپیمایی همگام با سراسر کشور افتخار آفریده است.

 

آیت الله خاتمی با گرامیداشت یاد شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تاکید کرد: این راهپیمایی در شهر شیراز پیام های مختلفی دارد و این جمعیت در این خیابان و خیابان های اطراف زبان حال و قالشان این است که ما نظام اسلامی را می خواهیم و به نظام دینی خود عشق می ورزیم و تا پای جانمان پای پرچم الله اکبر ایستاده ایم.

 

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه اتحاد ملی است و این مردم خواهان ایران مقتدر و قوی هستند و آمدن امروز شما پیام همدلی را دارد و نشان می دهد علیرغم اختلاف سلیقه ها، در اصول و حفظ نظام اسلامی و در دفاع از ایران عزیز با هم هستمی.

 

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: پیام دیگر این حضور پرشور و مردمی، پیام وفاداری است و نشان می دهد مومنین پای ایمان خود ایستاده اند و پرچم ما طبق عهد ما با امام راحل (ره) همچنان باعزت و افتخار برافراشته است و از این پرچم دفاع می کنیم و به پیمان و میثاق خود با شهدا عمل خواهیم کرد.

 

آیت الله خاتمی با بزرگداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی گفت: اکثر شهدای ما در نوجوانی و جوانی به میدان جنگ با دشمن رفتند و جان خود را فدا کردند و وفای به عهد با شهدا این است که از جمهوری اسلامی ایران به عنوان امانت آنها پاسداری می کنیم و شهدای ما به نسل های جوان پس از خود برای حفظ این امانت چشم امید داشتند.

 

وی افزود: امروز حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی نشانه وفاداری آنها به نظام مقد جمهوری اسلامی است.

 

آیت الله خاتمی تصریح کرد: ولایت مداری پیام دیگر حضور پرشور مردم سومین حرم اهل بیت (ع) در راهپیمایی 22 بهمن است و ولی فقیه ما تنها یک رهبر سیاسی نیستند بلکه جانشین امام زمان (عج) هستند و 14 قرن است که ما اهل کوفه را به دلیل بی وفایی به امام حسین (ع) نفرین می کنیم و خودمان همواره شعار می دهیم که «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» و خوشبختانه ملت ما با وفا هستند و همیشه در صحنه هستند.

 

وی با اشاره به نفرت مردم ما از استکبار اظهار کرد: پیام نفرت از استکبار و نفرت از آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوچه های آمریکا، پیام حضور پرشور مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن است.

 

آیت الله خاتمی ادامه داد: اتاق فکر اغتشاشگران را آمریکا، رژیم صهیونیستی، سلطنت طلب ها و منافقان تشکیل داده بودند که تیرشان به سنگ خورد و ناکام شدند و ناکام هم خواهند ماند.

 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: هر چه دشمن توطئه کند، ملت ما به لطف خدا آنها را خنثی می کند و مردم ما از نیروهای مسلح، ارتش قهرمان و سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت دفاع، بسیجیان به عنوان بازوان پرتوان خود حمایت می کنند و دشمن باید بداند که آمریکا که داعش را ساخته، تروریستی است و مردم ما همواره مدافع سپاه پاسداران هستند و خواهند بود.

 

وی همچنین گفت: خط دشمن، خط تخریب خدمتگذاران انقلاب اسلامی است و می خواهند همیشه مسئولان را دروغگو جلوه دهند اما مسئولان ما شبانه روز در خدمت مردم هستند و در زلزله و سایر صحنه ها در کنار مردم حضور می یابند و اگر هم نقدی می کنیم باید نقد کردن ما با انصاف انجام شود و دشمن می خواهد اعتماد مردم را به مسئولان از بین ببرد اما مردم ما امروز حمایت خود را از نظام اسلامی و مسئولان با حضور پرشور خود به اثبات رسانده اند.

 

آیت الله خاتمی با تسلیت شهادت امام کاظم (ع) و تشکر از نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار فارس عنوان کرد: امیدوارم که اهل بیت (ع) به مردمی که امروز در صحنه حضور داشته اند و پای اسلام ایستاده اند، پاداش خیر دهند.

 

کد خبر 1252143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha