پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن صیانت از نظام و انقلاب است

حجت الاسلام غبیشاوی، پیام حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را صیانت از نظام و انقلاب برشمرد و گفت: ملت ایران نشان دادند با وجود فشارهای شکننده دشمن، همچنان مقاوم هستند و در برابر آنها با تمام توان ایستادگی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امروز شنبه (۲۲ بهمن) در آئین راهپیمایی چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان آبادان برگزار شد، با بیان اینکه مردم آبادان امروز با حضور کم سابقه خود به میدان آمدند، اظهار کرد: مردم آبادان امروز برای اینکه باری دیگر به همه مستکبران و چپاولگران جهان ثابت کند که ایران و ایرانی زیر بار ظلم و ستم آنها نمی رود به میدان آمدند.

 

امام جمعه آبادان، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را بیانگر استقامت و مقاومت ملت ایران اسلامی دانست و افزود: امروز مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام صیانت از نظام و انقلاب را به جهان مخابره کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران نشان دادند با وجود فشارهای شکننده دشمن، همچنان مقاوم هستند و در برابر آنها با تمام توان ایستادگی می کنند.

 

حجت الاسلام غبیشاوی، با اشاره اینکه حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید و سرافکنده کرد، ادامه داد: بار دیگر نقشه های شوم دشمنان نظان و انقلاب با هوشیاری مردم نقش بر آب شد.

 

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم قدردان ایثارگری و خدمتگزاری شهدا و ایثارگران هستند، یاد آور شد: آبادانی ها هم امروز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت کردند تا بار دیگر همیشه در صحنه بودن آنها در صفحات تاریخ ثبت شود.

 

کد خبر 1252257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha