قدردانی امام جمعه و استاندار زنجان از حماسه آفرین مردم استان زنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور پیامی از حماسه‌آفرینی مردم انقلابی استان زنجان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در پیام حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان چنین آمده است: درود بیکران و سپاس بی پایان نثار محضر شریف مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان زنجان که بار دیگر، با همت والای خود و حضور در راهپیمایی‌ یوم‌ الله ۲۲ بهمن حماسه آفریدند.

 

آفرین به غیرت و عزت غرور آفرین شما که این بار هم مانند گذشته، ندای رهبر فرزانه خود را لبیک گفته و بذر یاس و ناامیدی را در دل دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی کاشتید.

 

امروز جهان، شاهد حماسه‌آفرینی ملت ایران در نمایش عملی اتحاد و انسجامی بود که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند و مردم استان زنجان باز هم در این میان، خوش درخشیدند.

 

به یقین این حضور پر افتخار، خط بطلانی بر همه نقشه‌ها و خیالات واهی دشمنان و یاوه‌گویان است که مراتب سپاس و نهایت قدردانی خود را از حضور باشکوه عموم مردم شریف، نجیب، ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه استان زنجان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود، اعلام می کنیم باشد که مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد.

کد خبر 1252292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha