لزوم همکاری دستگاه های اجرایی برای افزایش سرعت خدمات رسانی به مردم

سردار سلیمانی گفت: جریان محرومیت زدایی امروز شتاب گرفته است و در آینده به شتاب آن در زمینه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی و ساخت مسکن محرومان و ترمیم شبکه های آب شرب و احداث جاده آسفالت برای مزارع افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی امروز دوشنبه (۲۴ بهمن) در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی کوثر در طبس اظهار داشت: در ادامه بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی در استان ها این توفیق نصیب شد تا در خراسان جنوبی حدود ۶۰ پروژه محرومیت زدایی به بهره برداری برسد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: جریان محرومیت زدایی امروز شتاب گرفته است و در آینده به شتاب آن در زمینه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی و ساخت مسکن محرومین و ترمیم شبکه های آب شرب و احداث جاده آسفالت برای مزارع افزوده خواهد شد.

 

وی به طرح از آبخیز تا جالیز اشاره کرد و گفت: خراسان جنوبی تجربه خوبی در این زمینه دارد و به زودی طی تفاهم نامه با دولت در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.

 

سردار سلیمانی عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری و هم افزایی نهادهای مسئول و دستگاه های اجرایی سرعت انجام پروژه محرومیت زدایی و خدمات رسانی را افزایش دهیم.

 

گفتنی است؛ پروژه آب رسانی کوثر طبس با حجم ۱۹ کیلومتر و اعتبار ۱۶۶ میلیارد ریال با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به بهره برداری رسید و از این پروژه ۱۶ روستا بهره مند خواهند شد.

 

 

کد خبر 1252486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha