جهان اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت است

زنگانه با بیان اینکه جهان اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری استکبار می‌خواهد خطوط فساد را در بین قومیت‌ها و کشورها ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه صبح امروز (چهارشنبه 26 بهمن) در دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در شمال کشور گفت: استان گلستان رنگین کمان اقوام مختلفی از ترکمن‌ها، مازنی‌ها، ترک‌ها و غیره است که با وحدت و مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند.

 

استاندار گلستان افزود: این اتحاد و وحدت می تواند الگویی برای تمامی کشور باشد.

 

وی با بیان اینکه جهان اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری استکبار می‌خواهد خطوط فساد را در بین قومیت‌ها و کشورها ایجاد کند.

 

زنگانه با اشاره به اینکه جنگ شیعه با شیعه و سنی با سنی، کار استکبار، آمریکا و دشمنان است، افزود: تخصص دشمنان ایجاد اختلاف و تفرقه بینداز و حکومت کن است تا بر همه مسلمانان و جهانیان حاکم شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: شیعه و سنی سال‌ها و قرن‌ها در کنار هم زندگی کرده اند و مشکلی نداشته‌اند و در حال حاضربیش از همیشه مصلحت امت اسلامی در وحدت است.

 

استاندار گلستان با اشاره به ارسال ۱۰۰ مقاله به اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی، اظهارداشت: این اجلاس نقش موثری در وحدت منطقه و استان داشته دارد.

 

 

 

کد خبر 1252842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha