اتحاد و انسجام‌ مسلمانان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

آخوند میرزاعلی گفت: دشمنان با هر ترفندی برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان استفاده می‌کنند و لازم است برای مقابله با این حربه دشمنان با حفظ اتحاد و انسجام، نقشه‌های آنها را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عبدالحی آخوند میرزاعلی عصر امروز در اختتامیه دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی اظهارکرد: ضروری‌ترین‌ نیاز جوامع اسلامی در تمامی دوره‌ها و اعصار، وحدت کلمه و چنگ زدن به ریسمان الهی است.

 

امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا گفت: دشمنان ما همواره با هر ترفندی برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان استفاده می‌کنند و لازم است برای مقابله با این حربه دشمنان با حفظ اتحاد و انسجام، نقشه‌های آنها را خنثی کنیم.

 

وی با تاکید براینکه دشمنی و فتنه‌انگیزی دشمنان همواره علیه جریان حق ادامه دارد، افزود: تقابل حق و باطل همیشگی است و دشمنان ما نیز همیشه علیه انقلاب اسلامی و شیعه و سنی توطئه می‌کنند. ما نباید از نقشه‌های شوم دشمنان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی غافل شویم.

 

آخوند میرزاعلی افزود: مسلمانان در صورتی می‌توانند امت واحده را تشکیل دهند که همه مسلمانان زیر پرچم اسلام و حول محور قرآن و سیره و سنت نبی اسلام (ص) وحدت داشته باشند.

 

وی بیان کرد: اشتراکات بسیاری در میان مذاهب اسلامی وجود دارد و باید با تکیه بر همین اشتراکات و زیر پرچم اسلام، مجتمع شویم و اجازه توطئه‌چینی را به دشمن ندهیم.

 

 

کد خبر 1253021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha