بحث کادرسازی در دستور کار ستاد کانون های مساجد کشور/ مسجد، سنگر و مامنی برای نسل امروز

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه مسجد سنگر و مامنی برای نسل امروزو خانواده هاست گفت: بحث کادرسازی و جانشین پروری در دستور کار ستاد کانون های مساجد کشور است.

مهدی اله ویردی زاده-معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشو- عصر روز گذشته (پنجشنبه27 بهمن ماه) در حاشیه دوره آموزشی مدیریت مالی از سلسله دوره‌هاي تـوانمندسازي کادر کانون‌هاي مساجد استان قم که همراه با مراسم اهدا تجهیزات به کانون های دارای کادر نوجوان در قم برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به ایده تشکیل کادر کانون های مساجد از نوجوانان گفت: بنده از مسئولین و ایده پردازان این طرح تقدیر و تشکر می کنم و قطعا رسالت و وظیفه ما در ستاد کانون های مساجد کشور حمایت از چنین رویکردهایی است.

 

معاون پشتيباني و توسعه منابع ستاد کانون هاي مساجد کشور در ادامه با اشاره به رویکرد  دولت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر مسجد محوری و تحقق شعار نهضت بازگشت به مسجد بویژه مسجدی که محله محور است  گفت:بر اساس منویات حجت الاسلام والمسلمین دکتر خداداده رییس محترم ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بحث کادرسازی و جانشین پروری در دستور کار است و با قوت گام خواهیم برداشت.

 

وی با بیان اینکه مسجد سنگر و مامنی برای نسل امروز است ادامه داد: حضور این نوجوانان و نونهالان که امروز در این مراسم شاهد بودیم امر مبارکی است و قطعا این افراد خانواده های خود را نیز با مسجد مانوس تر خواهند کرد.

 

اله ویردی زاده با تاکید بر ارتباط مداوم با بچه‌های مسجد  و ارتباطی که نباید قطع شود گفت:این دور همی ها و ارتباط نردیک با بچه های کانون ها مصداق حسنات بوده و  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحقق بازگشت به مسجد تراز اسلامی گام بر می‌دارند.

 

معاون پشتيباني و توسعه منابع ستاد کانون هاي مساجد کشور در پایان به حفظ و ارتقای سلامت مالی و شفافیت مالی کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد.

کد خبر 1253122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha