قرآن یک اثر هنری است

حسینی گفت: قرآن یک اثر هنری است و کلمات قصار و نامه های حضرت امیرالمومنین علی (ع) هنرمندانه عنوان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سید محمد حسینی، امروز پنج شنبه (27 بهمن) در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره دوسالانه «عکس نور» که تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: شیراز، شهر شعر و ادب فرهنگ و تمدن و شهر عالمان و عارفان و بزرگان مثل ملاصدراست که فیلسوف و حکیمی بلند آوازه است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: انسان باید در تمام زندگی خود هدف داشته باشد و هر کس بقای ظالم را دوست داشته باشد و با ستمگر همکاری کند جهنمی است.

وی تاکید کرد: هنر در بیان گفتار نقش موثری دارد و افراد را جذب می کند و قرآن یک اثر هنری است و کلمات قصار و نامه های حضرت امیرالمومنین علی (ع) هنرمندانه عنوان شده است.

حسینی با تاکید بر اینکه از دوران انقلاب یک تحولی در افراد رخ داد هم اظهار کرد: در انقلاب تصاویری گرفته شده است که ماندگار شدند.

وی صمیمیتی که در خانواده های ما وجود دارد را بسیار ارزشمند دانست و گفت: دشمن سعی داد که خانواده را دچار استحاله کند و اگر خانواده دچار استحاله شود جامعه دچار مشکل می شود.

حسینی تصریح کرد: ما امروز در حوزه سبک زندگی نیازمند کمک و یاری هنرمندان در ترویج فرزندآوری هستیم و جمعیت جوان است که می تواند چرخ کشور را به حرکت در آورد.

استفاده از زبان هنر از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است

سردار حسن عبدالله زاده هم در این مراسم گفت: در این جشنواره شاهد ارسال چهار هزار اثر از 800 عکاس و 300 عکس در قالب 24 مجموعه هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس ادامه داد: عکس یکی از هنرهای مهم ‌ در کشور است که می تواند در انعکاس انضباط اجتماعی، سبک زندگی و خانواده کاربرد مطلوبی داشته باشد.

وی تاکید کرد: استفاده از زبان هنر از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و در انتقال پیام ها با زبان هنر ارتباط بیشتری می توان گرفت و حتی با یک عکس می توان همه اقتدار کشور را نشان داد.

کد خبر 1253138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha