جشن بزرگ عید مبعث و معراج در کردستان برگزار می‌شود

جشن بزرگ عید مبعث و معراج ویژه خانواده‌های کردستانی همراه با برنامه‌های شاد و متنوع روز شنبه، ۲۹ بهمن‌ماه در سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، جشن بزرگ عید مبعث و معراج پیامبر اکرم(ص) ویژه خانواده‌های کردستانی، همراه با برنامه‌های شاد و متنوع، روز شنبه ۲۹ بهمن‌ماه در سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.

 

در این مراسم معنوی و شاد برنامه‌های مختلفی در راستای ایجاد شور و نشاط بین مخاطبان و شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد و گروه‌های ویژه شعر و سرود حضور خواهند داشت.

 

یکی از برنامه‌های ویژه این جشن بزرگ اجرای پیام عزیزی از مولودی‌خوانان برتر کشور و اجرای مراسم مولودخوانی با حضور گروه‌های برتر استان بوده است.

 

گروه کودک «مل مل، بزباش و عمو فرشاد» و گروه «عمو فتیله‌ای‌ها» از دیگر برنامه‌های شاد و مفرح این جشن بوده است که این گروه‌ها برای کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده اجراهای خوبی خواهند داشت.

 

جشن عید مبعث و معراج به همت مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان کردستان برنامه‌ریزی شده و این مجمع در تلاش است بتواند برای مردم استان کردستان و شرکت‌کننده در این مراسم فضایی شاد و مفرح ایجاد کند.

 

یادآور می‌شود؛ ظرفیت شرکت در این مراسم محدود بوده و لذا متقاضیان شرکت در این مراسم جشن باید تعداد افراد خانواده خود را به شماره ۳۰۰۰۷۷۳۲۰۰۸۷۸۴ پیامک کنند.

 

 

کد خبر 1253162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha