مسئولین باید همیشه در خدمت مردم باشند

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: ‌مردم با وجود مشکلات اقتصادی آمدند، این حضور ملت یک پیام مردمی به مسئولین خورد و کلان است، مسئولین باید همیشه در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: یکی از عوامل عاقبت بخیری استقامت در مسیر حق است، هزاران پرور و رحمت الهی بر شما مردم با بصیرت، وفادار، شجاع، غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی که در روز ۲۲بهمن ۱۴۰۱ حماسه‌ای پرشور و باشکوه ای را آفریدید.

وی افزود: امروز یاد آور همان روزهای نخستین انقلاب اسلامی بود، همان روز هایی که امام انقلاب فرمود یک معجزه خارق العاده ای بود، انقلاب ۵۷ دوباره تکرار شد و در چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی شاهد این حماسه بزرگ بودیم.

امام جمعه شهرستان قرچک با تقدیر از حضور ارزشمندن مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت:‌مردم با وجود مشکلات اقتصادی آمدند، این حضور ملت یک پیام مردمی به مسئولین خورد و کلان است، همانطوری که رهبری معظم انقلاب فرمودند«چالش های اقتصادی در زندگی مردم باید برداشته شود» باید در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام جهادی صورت گیرد.

وی بیان کرد: عده ای مدیران رده میانی در حوزه اقتصادی و بانکی اعتقادی به اقتصاد اسلامی ندارند و مدام به دنبال تحقیر هستند، برای اصلاح نظام اقتصادی نیاز به مدیران با روحیه جهادی و تفکر اسلامی داریم.

اسماعیلی تصریح کرد: هیچ مشکلی نیست که قابل حل نباشد، مسئولین اگر اختلافات داخلی خودشان را حل کنند قطعا مشکلات در دیگر حوزه ها نیز بر طرف خواهد شد.

خطیب نمازجمعه قرچک گفت: رییس جمهور محترم سفر کوتاهی به شهرستان قرچک داشتند و بازدیدی از پروژه سبحان کردند و دستور یک ماهه برای رفع مشکل این پروژه دادند ولی یکسری اختلافات بین مسئولین مانع از کار شده است، بنده دیگر به کسری فرصت کارشکنی نخواهم داد و با کارشکنان برخورد خواهم کرد.

وی تاکید کرد: ما برخی مسئولین و علی الخصوص افتتاح پروژه ها را در دهه مبارک فجر و هفته دولت می بینیم، ما یک همچین مسئولینی را نمی خواهیم، مسئولین همیشه باید در خدمت مسئولین باشند.

کد خبر 1253223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha