حضور مردم در راهیپمایی ۲۲ بهمن موجب عقب نشینی دشمنان ازموضع گیری هایشان شد

آیت الله عابدینی گفت: دشمن هر زمان و هر جا مشاهده کند که مردم در میدان هستند از موضع خود عقب نشینی می کند و حضور گسترده مردم در راهیپمایی ۲۲ بهمن هم سبب شد تا دشمنان از موضع گیری های خود عقب نشینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی- امام جمعه قزوین- در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۲۸ بهمن) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و گسترده ای داشتند که جا دارد از این حضور تشکر ویژه داشته باشیم.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: مردم ما به خوبی موقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظلومیت اسلام را درک کرده و در میدان حاضر شدند و وحدت و محبت خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که پشتیبان این نظام هستند.

 

وی عنوان کرد: در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم حضوری یکپارچه داشتند که همین امر نشانه وحدت بود به طوری که نوجوانان ما و دهه نودی ها و هشتادی ها هم در این صحنه حضور پیدا کردند و این حضور آحاد مردم، موجب یأس و ناامیدی  دشمنان شد.

 

آیت الله عابدینی با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه های مختلف و هراس دشمن از این حضور تصریح کرد: دشمن هر زمان و هر جا مشاهده کند که مردم در میدان هستند از موضع خود عقب نشینی می کند و حضور گسترده مردم در راهیپمایی ۲۲ بهمن هم سبب شد تا دشمنان از موضع گیری های خود عقب نشینی کنند.

 

امام جمعه قزوین در ادامه به سفر رئیس جمهورکشورمان به چین اشاره و اظهار کرد: در این ایام شاهد سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی به چین بودیم که در این سفر قراردادهای اقتصادی منعقد شد و غرب زده ها از این تعامل بسیار عصبانی هستند زیرا آنها می خواهند با تحریم ما را شکست بدهند.

 

وی تأکید کرد: آنها وقتی مشاهده می کنند که ما در برابر این تحریم ها راهکار داریم عصبانی می شوند بنابراین باید هوشیار بوده و فریب غربی ها و غربگراها را نخوریم و توجه داشته باشیم که این اتفاق مهم، اقتصاد ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد: آمریکا چین را هم تحریم کرده است و با توجه به بالا بودن ظرفیت مبادلات اقتصادی و تجاری بین ایران و چین، این امر موجب رشد اقتصادی هر ۲ کشور می شود.

 

وی به زلزله اخیر در خوی و همچنین ترکیه و سوریه اشاره کرد و گفت: با توجه به وقوع زلزله در این مناطق باید به کمک مردم عزیز و هموطنان مان برویم و مردم خوی را یاری کنیم و از طرفی با وجود به وقوع زلزله در ترکیه و سوریه لازم است نسبت به مردم این کشورها هم بی تفاوت نبوده و به آنها کمک کنیم.

 

امام جمعه قزوین با تبریک عید سعید مبعث یادآور شد: این عید بزرگ را به همه مسلمانان تبریک می گوییم و بعثت نبی مکرم اسلام تکمیل کننده راه هدایت انسان هاست و این روز بزرگترین روز در تاریخ بشریت است و ان شاالله همه دست به دست هم دهیم تا در زندگی تقوایی داشته باشیم که مورد نظر پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار است.

 

کد خبر 1253231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha