مبعث، بزرگترین عید جهان بشریت و مسلمانان است

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه مبعث رسول اکرم(ص) بزرگترین و شریفترین عید برای جهان بشریت و مسلمانان است، اظهار کرد: خداوند در قرآن بالاترین نعمت را بعثت پیامبر اسلام معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی_ امام جمعه زنجان_ در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان اظهار کرد: سفر رییس جمهور به چین در زمان مناسبی انجام شد چون دشمنان چند ماه تبلیغات زیادی علیه اقتدار نظام انجام داده بودند.

 


خطیب جمعه زنجان افزود: حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب، پیامی روشن برای جهانیان از اقتدار و بالندگی نظام جمهوری اسلامی داشت.

 


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمنان مدعی بودند که جمهوری اسلامی از پا در می آید ولی مردم با حضور در صحنه نشان دادند که خودشان صاحب انقلاب هستند، گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تجلی امامت با حضور امت در صحنه رقم خود و مردم حمایت کامل خود را از نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

 


نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز نقشی تعیین کننده در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب پرچم آزادی ایران دست تبریزی ها است و این افتخاری برای منطقه آذربایجان است.

 


وی با اشاره به اینکه مبعث رسول اکرم(ص) بزرگترین و شریفترین عید برای جهان بشریت و مسلمانان است، اظهار کرد: خداوند در قرآن بالاترین نعمت را بعثت پیامبر اسلام معرفی کرده است.

کد خبر 1253232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha