تلاش دشمنان برای به انحراف کشیدن جوانان ایران، بی نتیجه ماند

حجت الاسلام دولابی با اشاره به اینکه دشمنان سعی در به انحراف کشیدن جوانان ما دارند، گفت: الگوی جوانان و نوجوانان ما هنرپیشه های غربی نبوده و ما از زندگی پیامبر اکرم و ائمه اطهار هستند الگو می گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی-نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری- عصر دیور در بیست و نهمین اجلاس منطقه‌ای نماز شهرستان ابهر با موضوع (نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده و معلمان آینده) در محل سالن ۹ دی شهر ابهر با اشاره به آیاتی در مورد اهمیت نماز مخصوصا نماز جماعت که یاد آور قیامت است گفت: نماز یاد آور بسیاری از اصول دین است و  پیامبر اکرم(ص) به اقامه نماز اهمیت زیادی می دادند.

 

وی با اشاره به اهمیت فریضه نماز در طول تاریخ تصریح کرد: خواندن نماز به پیامبران قبل حضرت محمد(ص) بر می گردد و حضرت ابراهیم خانه کبعه را برای اقامه نماز ساختند. کسی که با خدا خلوت می‌کند از دنیا کنده می شود و به فرموده پیامبر(ص) نماز معراج مومن است.

 

حجت الاسلام دولابی با عنوان اینکه نماز از اسرار خداست عنوان کرد: سلام آخر در نماز یعنی بازگشت از سفر ملکوتی به زمین و نماز پاکی از آلودگی ها است.

 

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت با اشاره به آداب وضو خاطر نشان کرد: وضو گرفتن یعنی دست و چشم و... را از  گناهان پاک می کنیم و پاک به سوی خداوند می رویم.

 

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه الله اکبر یعنی خداوند از هر کسی بزرگتر است افزود: الله اکبر یعنی باید حرف خداوند و ائمه اطهار را گوش دهیم.

 

حجت الاسلام دولابی با اشاره به اینکه دشمنان سعی در به انحراف کشیدن جوانان ما دارند تصریح کرد: الگوی جوانان و نوجوانان ما هنرپیشه های غربی نبوده و ما از زندگی پیامبر اکرم و ائمه اطهار هستند الگو می گیریم.

 

وی هدف دشمنان و بدخواهان ایران و جامعه مومنین را، قطع ارتباط جوانان از نماز و ارتباط با خدا دانست و افزود: جایگاه دختران برای رشد معنوی و فرصت های عبادت زمینه مساعد تری دارند زیرا که روحیه معنوی و پاکی داشته و راحت تر می توانند با خداوند راز و نیاز کنند.

 

حجت الاسلام دولابی اضافه  کرد: دشمنان می دانند که اگر دختران در مسیر دین باشند می توانند امثالی همچون سردار سلیمانی را پرورش دهند.

کد خبر 1253756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha