مرام و منش شهدا بازخوانی شود

سرمست، شهدا را نماد و تجلی ارزش‌های دینی، ملی و انسانی دانست و گفت: وظیفه داریم مرام و منش شهدا را که با روایت حقیقی و صحیح در راستای الگوسازی در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های والای اسلامی و ایرانی جان خود را فدا کردند، بازخوانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، محمدحسین سرمست، امروز سه‌شنبه (۲ اسفند) در اولین یادواره شهدای جامعه پزشکی خوزستان که در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز برگزار شد، شهدا را نماد و تجلی ارزش‌های دینی، ملی و انسانی دانست و اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند یاد شهدا و ارزش‌هایی هستیم که مایه حیات حقیقی و سعادت واقعی هر جامعه‌ای هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، افزود: در نبرد سنگین حق و باطل که جبهه مقاومت در سراسر جهان با مرکزیت ایران با آن مواجه است، جامعه ما بیش از هر چیز نیازمند اراده استوار و محکم است تا همچون شهدا در گردنه‌های سخت و طاقت‌فرسا در برابر سیل حوادث بایستد و میدان را خالی نکند.

 

وی با بیان اینکه یکی از ابعاد جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن را تغییر ارزش‌ها و وارونه جلوه دادن آنها دانست و اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی ما در برابر این شرایط به ویژه در مقابل نسل جوان، بازخوانی مرام و منش جوانان شهیدی است که با روایت حقیقی و صحیح در راستای الگوسازی در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های والای اسلامی و ایرانی جان خود را فدا کردند.

 

سرمست، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷۳ شهید این مجموعه اعم از شهدای دفاع مقدس، سلامت، امنیت، مدافعان حرم و دانشجو، عنوان کرد: امروز نسبت به شهدا و نسل جوانی که در فضای انقلاب و دفاع مقدس نبودند، مسئول هستیم و وظیفه داریم با برنامه‌ریزی و اقدامات فکری، فرهنگی، رسانه‌ای و هنری، دین خود را ادا کنیم.

 

وی ابراز کرد: در این راستا دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در تلاش است وظایف خود را در قالب ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به نحو احسن انجام دهد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، تعهد ساخت بیش از ۱۰۰ واحد بهداشتی در روستاها و شهرها تا نیمه نخست سال ۱۴۰۲، تجدیدبنای ساختمان‌های فرسوده درمانی، احیای تجهیزات به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم و ... را از جمله اقدامات این دانشگاه جهت ارائه خدمات در مجموعه‌های بهداشتی و درمانی دانست.

 

کد خبر 1253889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha