فعالیت ۵۴ مرکز نیکوکاری در مساجد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۵۴ مرکز نیکوکاری در سطح مساجد استان فعالیت دارند که در امر رسیدگی به امور نیازمندان یاریگر کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، قباد مبشری امروز (۳ اسفندماه) در نشست با روسا و معاونین ستادی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برنامه های مراکز نیکوکاری، گفت: ایجاد مراکز نیکوکاری باعث هم‌افزایی در خدمت‌رسانی به نیازمندان شده است.
 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اکثر مراکز نیکوکاری به صورت مسجد محور در محلات فعالیت می کنند، افزود: در حال حاضر ۵۴ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال است که در امر رسیدگی به امور نیازمندان یاریگر کمیته امداد هستند.
 

وی یادآور شد: مهم ترین اهداف مراکز نیکوکاری شناسایی، ارتباط و تعامل مؤثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تأثیرگذار از جمله خیرین و موسسات خیریه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکل نیازمندان، برون‌سپاری و توسعه خدمت‌رسانی به محرومین و تکریم آنان، ایجاد همبستگی، تکامل و توازن اجتماعی در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری، طراحي، استقرار و مديريت شبكه‌های نيكوكاري با تمركز بر محله و با محوريت مسجد محله است.
 

مبشری با اشاره به اینکه میزان درآمد مراکز نیکوکاری در سال جاری ۲۶ میلیارد تومان بوده است، گفت: همه درآمد مراکز نیکوکاری با نظارت هیئت عامل مراکز نیکوکاری و کمیته امداد، به نفع نیازمندان در زمینه های توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، کمک هزینه تعمیرات مسکن و درمان، فرهنگی و تحصیلی هزینه شده است.

کد خبر 1254057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha