اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در منطقه عبدآباد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: روز پنج شنبه اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مقصد روستای عبدآباد و حومه از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

محمدرضا حیدری -سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این تیم پزشکی با هدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و دندانپزشکی در دهستان شهر زیارت شیروان به مرکزیت روستای عبدآباد اعزام شدند و به اهالی روستا خدمات درمانی رایگان ارائه خواهند داد.

 

وی خاطرنشان کرد: این اردوی جهادی یک روزه و با حضور 12 پزشک و دندان پزشک متخصص و 40 دانشجوی پزشکی برگزار می شود و خدماتی همچون دندان پزشکی(کشیدن و ترمیم)، بیماری زنان، خدمات دارویی و غیره ارائه خواهد داد.

 

حیدری اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها، مقرر شده در اجرای این طرح بیش از 500 نفر از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شوند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: تیم های پزشکی در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه در طول سال جهت خدمات دهی درمانی بهتر به مناطق محروم اقدام به درمان، ویزیت و داروی رایگان می کنند.

 

حیدری بیان کرد: این اردوهای جهادی با آیتم هایی از جمله مناطق محروم که پزشک مستقر نیست و افراد نیازمند که مشکل درمانی دارند اقدام به انجام خدمات داوطلبانه می کند که تیم اعزامی همیشه داوطلبانه و جهادی کار می کنند و علاوه بر خدمات و داروی رایگان، نوار قلب، کنترل فشارخون، تزریقات و خدمات مامایی برای افراد نیازمند و محروم انجام می دهند.

 

وی اظهارکرد: این طرح ها همچنان ادامه خواهد داشت که در این راستا دستگاه های مرتبط همکاری های خوبی داشتند و مشکلی در این زمینه تاکنون صورت نگرفته است.

 

 

 

کد خبر 1254144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha