شهادت‌طلبی و حرکت در مسیر امام حسین (ع) افتخاری برای ملت ایران است

آیت‌الله حیدری، گفت: افتخار ملت ایران و پاسداران، عشق و محبت به اباعبدالله (ع) است و این به آن معناست که شهادت‌طلبی و حرکت در مسیر ایشان، افتخاری برای این ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری، حضور در حسینیه و مؤسسه سردار شهید حسن طهرانی مقدم، پدرموشکی و پهبادی ایران در تهران با برادر شهید و فعالان مؤسسه و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی شهر ری دیدار و در جمع انان پس ازاقامه نماز سخنرانی کرد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله حسین (ع) و روز پاسدار در خصوص صفات امام حسین (ع)، با اشاره به احادیثی از پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) اظهار کرد: خداوند برای رسیدن بشریت به تکامل و معنویت الهی، قیام امام حسین (ع) را حتی قبل از ولادت ایشان طراحی کرده بود و در بدو تولد ایشان، پیامبر اکرم (ص) و حضرت فاطمه کبری (س) از سرنوشت ایشان در آینده در کربلا باخبر شدند.

 

وی اضافه کرد: خداوند برای رسیدن بشریت به این هدف والا، باید الگویی عملی که دارای صفاتی چون عقلانیت، حماسه، عاطفه، مظلومیت، عزت‌طلبی، شهادت‌طلبی و کمک به مستضعفین است، قرار می‌داد و این صفات همه در وجود امام حسین (ع) نمایان بود.

 

آیت‌الله حیدری، در رابطه با عشق ملت ایران به امام حسین (ع)، تصریح کرد: افتخار ملت ایران و پاسداران، عشق و محبت به اباعبدالله (ع) است و این به آن معناست که شهادت‌طلبی و حرکت در مسیر ایشان، افتخاری است که بر پیشانی این ملت است.

 

وی با اشاره به افتخار آفرینی‌های پاسداران در طول چند دهه انقلاب اسلامی ایرا، افزود: عزت و افتخارات به دست آمده در طول این مدت، به برکت پاسداران است و پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آنها هستیم، علی‌رغم تحریم‌ها، با همت پاسداران و ملت ایران، ایجاد شده است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان با اشاره به تحریم‌ها، یاد آور شد: تحریم‌ها برای جمهوری اسلامی ایران، برکتی هستند که باعث شده ملت ایران با اتکای به خود، به بزرگترین پیشرفت‌ها در تمام سطوح نظامی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و ... دست پیدا کنند.

 

کد خبر 1254289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha