تروریسم  یكی از ابزارهای پیش برنده سیاست خارجی كشورهای غربی به ویژه آمریكا

هاشمی نژاد از تروریسم به عنوان یكی از ابزارهای پیش برنده سیاست خارجی كشورهای غربی به ویژه آمریكا یاد کرد و گفت: اگر حمایت كشورهای غربی از گروه‌های تروریستی نبود، در غرب آسیا این میزان قربانی ترور وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید جواد هاشمی نژاد دبیر كل بنیاد هابیلیان در برنامه «گفتگوی سیاسی» رادیو گفت‌وگو در خصوص حمایت غرب از تروریست‌ها و قاتلین در ایران و به ویژه حمایت آلمان از سركرده گروهك تروریستی تندر یعنی جمشید شارمهد گفت: گروهك تندر یكی از ۳۵ گروه مسلح تباهكاری است كه در ایران جنایات تروریستی انجام داده است؛ جنایاتی كه مجموع قربانیان آن به ۱۷ هزار شهید می‌رسد. گروهك‌های تروریستی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز از تنوع زیادی برخوردار بوده‌اند، بعضی از مناطق اروپا محل رد و بدل‌های مالی گروهك‌ها است و بعضی دیگر از كشورهای اروپایی محل استقرار سران گروهك‌های تروریستی است. در حقیقت سران گروهك‌های تروریستی كه به صورت رسمی جنایت انجام می‌دهند در كشورهای اروپایی مستقر هستند.

 

 

دبیر كل بنیاد هابیلیان با اشاره به حضور جمشید شارمهد در آلمان و بیان اینکه گروهك‌های تروریستی در آلمان فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای به صورت تبلیغاتی و تشكیلاتی دارند، گفت: در طول ۴۳ سال گذشته روزی وجود نداشته است كه جنایات تروریستی یا اقدام برای آن صورت نگرفته باشد. هر روز یكی از مهره‌های كشورهای غربی كه در قالب یك عنوان تروریستی در ایران فعالیت می‌كنند، در كشورمان دست به جنایت زدند.

 

 

وی از تروریسم به عنوان یكی از ابزارهای پیش برنده سیاست خارجی كشورهای غربی به ویژه آمریكا یاد کرد و گفت: اگر حمایت كشورهای غربی از گروه‌های تروریستی نبود، در غرب آسیا این میزان قربانی ترور وجود نداشت. یك نمونه از گروهك‌های تروریستی كه مورد حمایت غرب قرار دارند منافقین هستند كه بیش از ۴۱ سال است كه دفتر رسمی در فرانسه دارند. منافقین از طریق فرانسه، فعالیت‌های خود را در سراسر ایران تزریق می‌كنند.

 

 

 

 

کد خبر 1254762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha