تمدن سازی و کادرسازی از ‌آموزش و پرورش شروع شود

حجت الاسلام صباغیان با بیان اينکه حوزه پرورشی، حوزه رسیدن به کمال است، گفت: برای اینکه تمدن سازی و کادرسازی کنیم باید ابتدا کار خود را از آموزش و پرورش شروع کنیم چرا که قسمت مهمی از زندگی و شخصیت انسان را در بر می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان امروز دوشنبه (۸ اسفند) در همایش طلایه داران تعلیم و تربیت اسلامی زیرکوه اظهار داشت: اگر بخواهیم تمدن سازی کنیم باید از دل آموزش و پرورش شروع کنیم.

 

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه حوزه پرورشی، حوزه رسیدن به کمال است، افزود: اگر کسی در این حوزه مسئولیتی دارد و کوتاهی کند، قطعا در پیشگاه خداوند مواخذه خواهد شد چرا گه حوزه پرورشی می تواند روح انسان را تعلیم و تربیت کند.

 

وی در ادامه بیان کرد: برای اینکه تمدن سازی و کادرسازی کنیم باید ابتدا کار خود را از آموزش و پرورش شروع کنیم چرا که قسمت مهمی از زندگی و شخصیت انسان را در بر می گیرد.

 

حجت الاسلام صباغیان با اشاره به اینکه امروز فرهنگ اسلامی ما مورد هجمه قرار گرفته است، ادامه داد: بهترین جبهه که می توانیم در برابر این جنگ فرهنگی مسلح شویم، حوزه آموزش و پرورش است و باید دانش آموزان را به گونه ای تعلیم و تربیت کنیم که بتوانند دشمن و نقشه های آن را به راحتی شناسایی کنند.

 

امام جمعه زیرکوه بیان کرد: باید تغییر در اندیشه و تفکر بر مبنای فعل خواستن ایجاد شود و بخواهیم تا تغییر ایجاد کنیم و امیدوارم همه شما تلاشگران عرصه امور تربیتی، جزو عناصر طراز باشید.

 

 

 

 

کد خبر 1254889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha