راهیان نور عمومی از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود

سردار سوری، از برنامه ریزی برای استقبال از حضور گسترده راهیان نور دانش آموزی دانشجویی و اقشار عمومی به صورت ترکیبی راهیان نور و راهیان پیشرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار مجید سوری، در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، اظهار کرد: ۱۲۸ هزار دانش آموز ، ۴۸ هزار دانشجو و بیش از ۱۷۰ هزار نفر نیز از سایر اقشار تاکنون به راهیان نور اعزام شدند.

 

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، راه اندازی ایستگاه های صلواتی و آماده سازی یادمان‌ها را از جمله اقدامات در دستور کار دانست و افزود: ۲۰ اسفند نیز راهیان نور عمومی آغاز می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری اردوی راهیان نور به صورت ترکیبی با راهیان پیشرفت و اردوهای دانش آموزی پیشرفت تحصیلی برگزار می شود، اضافه کرد: توانمندسازی شبکه مجریان و راویان نیز در سال آینده در دستور کار است.

 

سردار سوری، از برگزاری اردوی خانوادگی خودرو شخصی به صورت کاروانی نیز خبر داد و تصریح کرد: طراحی یک سامانه بر اساس ظرفیت شهرها برای اعزام افراد در قالب راهیان نور و اعزام سایر اقشار در دستور کار است.

 

کد خبر 1255016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha